Aukcje
Wystawy
Obrazy galerii
Zaproponuj obiekt
KUP SPRZEDAJ Usługi
Inspiracje
O nas
Kontakt
pl
pl
en
pln
pln
eur
usd
chf
4.

Paweł Dunal
(1978)

BEZ TYTUŁU [TYGRYSEK], 2009

olej, płótno / 150 x 200 cm
Cena wywoławcza:
12 000 
Estymacja:
15 000 - 20 000 
Cena wylicytowana:
13 000 
4.

Paweł Dunal
(1978)

olej, płótno / 150 x 200 cm

Podatki i opłaty

  • Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna.
    Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i wynosi 20%.
  • Do kwoty wylicytowanej doliczona zostanie opłata z tytułu "droit de suite" według progów zawartych w regulaminie aukcji. Do 50 tys. euro stawka opłaty wynosi 5%.

2014: Sowy nie są tym, czym się wydają, BWA, Zielona Góra

2014: Paweł Dunal, Galeria (-1) PKOI we współpracy z Galerią m², Centrum Olimpijskie, Warszawa

2012: Wokół czerni, Bialskie Centrum Kultury, Galeria Podlaska, Biała Podlaska

2010: Malarstwo. Bez ram, 9. Konkurs im. Eugeniusza Gepperta, Ośrodek Propagandy Sztuki, Łódź

2009: Malarstwo. Bez ram, 9. Konkurs im. Eugeniusza Gepperta, Galeria BWA Awangarda, Wrocław

Malarstwo. Bez ram – katalog wystawy 9. Konkursu im. Eugeniusza Gepperta, Galeria BWA Awangarda, Wrocław 2009.

W 2008 r. uzyskał dyplom z wyróżnieniem rektorskim na Wydziale Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (pracownia prof. Jarosława Modzelewskiego). Aneks do dyplomu wykonał w Pracowni Technologii i Technik Malarstwa Ściennego. W kwietniu 2008 r. jego debiutancką wystawę pokazała warszawska Galeria m² [m kwadrat]. W 2009 r. był fi nalistą 9. konkursu im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, a w 2013 r. 41. Biennale Malarstwa „Bielska Jesień”. Artysta uwzględniony w publikacjach Piotra Bazylko i Krzysztofa Masiewicza „Notes dla Kolekcjonerów”, „Przewodnik kolekcjonera sztuki najnowszej”, „77 dzieł sztuki z historią” oraz Kamy Zboralskiej „Przewodnik po galeriach sztuki. Sztuka inwestowania w Sztukę”, tom trzeci. Od 2007 r. jest reprezentowany przez Galerię m² [m kwadrat].
Paweł Dunal (…) jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych artystów swojego pokolenia. W swoich obrazach swobodnie łączy różne wątki współczesnej kultury, odnosząc się do niej we wszystkich jej aspektach. Eksploruje historię sztuki, zastanawia się nad rolą środków poszerzających wyobraźnię i ludzką seksualnością. Malarstwo jest dla niego środkiem komunikowania, ciągle adekwatnym do błyskawicznie zmieniającego się świata. Nad obrazami pracuje często długo, mając świadomość wagi efektu ostatecznego. Równie swobodnie porusza się w obszarach abstrakcji jak i szczegółowej opowieści. Nie obawia się emocji, intuicji, korzysta z podświadomości jako źródła twórczości. Zielonogórska wystawa jest pierwszą retrospektywą artysty. – z katalogu wystawy Sowy nie są tym, czym się wydają, BWA Zielona – Góra, 2014.