Żyjąca między Nowym Jorkiem a Kijowem artystka maluje, bierze udział w turniejach gry w golfa a ostatnio stworzyła swoją własną linię ubrań inspirowanych motywami ze swojej sztuki. Jej prace znajdują się w prywatnych kolekcjach elit biznesowych i politycznych w Rosji, na Ukrainie, w USA, Niemczech, Francji, Monako, Chinach, Szwajcarii, Izraelu, a także w kolekcji Kolodzei Art Foundation oraz Muzeum Sztuki Nowoczesnej Ukrainy (Kijów) i Muzeum Sztuki Rosyjskiej MORA (USA).
We wrześniu 2020 w ukraińskim Vogue pojawił się obszerny wywiad z artystką, w którym opowiada o dorastaniu w artystycznej rodzinie, intensywnym życiu pomiędzy dwoma kontynentami i swoich planach na dalszy rozwój artystyczny.
W 2021 roku Muzeum w Kijowie przygotowuje zbiorową wystawę obejmującą prace trzech pokoleń rodziny Kandinskich: Wassily Kandinsky, Anton Skorubsky – Kandinsky oraz Dasha Skorubska- Kandinsky.
Obecnie odbywa się wystawa prac artystki w paryskiej galerii Galerie Sonia Monti.
Urodziła się w Kijowie w 1985 roku w rodzinie artystów. Dasha ukończyła Krymską Szkołę Artystyczną Samokish, Narodową Akademię Sztuk Pięknych i Architektury w Kijowie, gdzie uzyskała tytuł magistra sztuki, gdzie pracowała jako Adiunkt. Artystka uważa, że „dzieło sztuki powinno być synkretyczne” i dlatego używa akademickiego podejścia jako podstawy swoich prac. Łączy mistyczny ekspresjonizm, nagą seksualność i symboliczną mitologię. Dasha łączy ciepła farbe z zimnymi kamieniami szlachetnymi, tworząc dzieło sztuki, które jest uzupełniane przez oba te elementy. Jej prace znajdują się w prywatnych kolekcjach elit biznesowych i politycznych w Rosji, na Ukrainie, w USA, Niemczech, Francji, Monako, Chinach, Szwajcarii, Izraelu, a także w kolekcji Kolodzei Art Foundation. Oraz Muzeum Sztuki Nowoczesnej Ukrainy (Kijów) i Muzeum Sztuki Rosyjskiej MORA (USA). W Kijowie na 2021 r. Ogłoszono wielkoformatowy projekt muzealny „KANDINSKY. Rzeczywista nieskończoność”, który obejmie prace trzech przedstawicieli dynastii Kandinsky: Wassily Kandinsky, Antona Skorubsky-Kandinsky i Dasha Skorubska-Kandinsky.
Dasha Kandinsky opiera się na pracach swojego zmarłego ojca, pop-artysty Antona S. Kandinsky’ego, i jego wykorzystaniu „Gemism”, czyli praktyki realistycznego przedstawiania kamieni szlachetnych na obrazach wywołują ironiczny efekt dystansu. Klejnoty, które inkrustują granaty, sprawiają, że są one bardziej kosztowne jako produkty konsumpcyjne a tym samym bardziej niszczące. Artystka zadaje pytanie: ”Czy mamy modlić się o wyzwolenie od tego, co może nas zniszczyć, czy też powinniśmy czcić i ślepo poddać się wszechogarniającej mocy?”