Na prezentowanym obrazie „Infanta” twarz dziewczyny i jej dłonie skomponowane są z impastowych kropek, jej włosy z drobnych pasów farby a jej szeroki kołnierzyk i mankiety są niczym collage z kwiecistej koronki. Elementy te „położone” na płaskich płaszczyznach zieleni tła i czerni sukni, syntetycznie budują cały portret. Centralna, wręcz symetryczna kompozycja postaci sportretowanej idealnie en-face, skupia uwagę odbiorcy na twarzy dziewczyny. Jej wysokie czoło, duże ciemne oczy w jasnej oprawie oraz delikatny tajemniczy uśmiech, mimo wiktoriańskiej sukni i upięcia włosów, przywodzą na myśl damy renesansu. Obecnie większość spuścizny artystycznej Hanny „Kali” Woynarowskiej znajduje się w zbiorach Polskiego Muzeum w Rapperswil, nieliczne obrazy znajdują się w prywatnych kolekcjach w Europie i Stanach Zjednoczonych, dlatego też obraz „Infanta” to wybitna rzadkość i pozycja w najwyższym stopniu kolekcjonerska.