opisany na odwrocie: 162 30/7/13 oraz nalepka autorska
Abstrakcyjne kręgi Wojciecha Ćwiertniewicza z jednej strony ocierają się delikatnie o op-artowski efekt wirowania, z drugiej jednak, swoją mięsistą fakturą, działają sensualnie, a dla artysty mają znaczenie symboliczne, stanowiąc uosobienie mandali. Kompozycje abstrakcyjne występują w wielu gamach kolorystycznych, do najbardziej typowych jednak należą zestrojenia w ciepłych barwach ziemi, kontrastowe zestawienia chłodnych zieleni, czerwieni i żółci oraz szarości z grantami. Autor w swojej twórczości łączy zamiłowanie do abstrakcji, na równi z figuracją. Zawsze pasjonował go akt, szczególnie męski. Jest nawet uważany za artystę, który w sztuce polskiej, jako jeden z niewielu, na naprawdę widzi, czuje i oddaje męskie ciało w pełni jego piękna. Nie tytułuje swoich prac, opatruje je jednak skrupulatnie numerami i datami.