sygn. l.d.: 59 B, na odwrociu papierowa nalepka Centralnego Biura Wystaw Artystycznych Oddział w Łodzi z opisem pracy, papierowa nalepka Towarzystwa Przyjaciół Sztuk Pięknych w Radomiu z opisem pracy oraz częściowo zniszczona papierowa nalepka z łódzkim adresem, na prawym boku papierowa nalepka z dedykacją: Redaktorowi Wiesławowi Bekowi na pamiątkę wspólnie przepracowanych "W głosie robotniczym" lat - Zespół
sygn. l.d.: 59 B, na odwrociu papierowa nalepka Centralnego Biura Wystaw Artystycznych Oddział w Łodzi z opisem pracy, papierowa nalepka Towarzystwa Przyjaciół Sztuk Pięknych w Radomiu z opisem pracy oraz częściowo zniszczona papierowa nalepka z łódzkim adresem, na prawym boku papierowa nalepka z dedykacją: Redaktorowi Wiesławowi Bekowi na pamiątkę wspólnie przepracowanych "W głosie robotniczym" lat - Zespół
Podatki i opłaty
Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i wynosi 20%.
Do kwoty wylicytowanej doliczona zostanie opłata z tytułu "droit de suite" według progów zawartych w regulaminie aukcji. Do 50 tys. euro stawka opłaty wynosi 5%.
Łódź, Piotrków, Pabianice, Ziemia Łódzka w Plastyce, 1959 Radom, XVI Ogólnopolska Zimowa Wystawa Plastyki, 1960 Lublin, Wystawa Malarstwa i Grafiki Okręgu Łódzkiego ZPAP, 1961
Benon Liberski, polski malarz, grafik, rysownik i pedagog, był jednym z czołowych przedstawicieli łódzkiej szkoły realizmu. Urodził się w 1926 roku w Łodzi, gdzie w 1948 roku rozpoczął studia w Państwowej Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych. Studia kontynuował od 1951 roku na Wydziale Grafiki filii krakowskiej ASP w Katowicach. Tam też uzyskał dyplom w 1954 roku. Debiutował w 1951 roku na Międzynarodowej Wystawie organizowanej w ramach Światowego Festiwalu Młodzieży i Studentów w Berlinie, otrzymując I nagrodę za grafikę. Był artystą aktywnym wystawienniczo. Swoje prace prezentował na licznych wystawach w kraju i za granicą. Do najważniejszych należy tzw. „Wystawa ośmiu” (1956), która stanowiła łódzki odpowiednik słynnej warszawskiej wystawy w Arsenale, w której również brał udział. Całe życie związany z Łodzią, w latach 1954-1964 był sekretarzem i wice-prezesem, a od 1972 roku prezesem miejscowego ZPAP. Był również wykładowcą PWSSP. Twórczość Liberskiego zaliczana jest do nowego realizmu. Jego malarstwo nie odzwierciedla bezpośrednio rzeczywistości, a treść podporządkowuje sobie formę. W jego obrazach odnaleźć można wiele cytatów z pop-artu, przejawiających się w komiksowej formie lub tematyce zaczerpniętej z popularnych westernów. Jego prace charakteryzuje zsyntetyzowana forma i kontur, zbliżając je do plakatu. Podejmowana tematyka to widoki przemysłowych miast, ale też cykle „Westerny”, „Maszyny i ludzie” oraz „Akty”. W późniejszej twórczości obrazy przypominają kolaże.